piątek, 21 lutego 2014

I po walentynkach - Piękne spóźnienie...

Przewidywałam więcej, ale napotkaliśmy kilka problemów. Online możecie spodziewać się później, ponieważ internet odmawiał mi współpracy, byłam w stanie dopiero dziś dodać cokolwiek...
Sekai Wa Kimi De Mawwateru Rozdział 2 4Sh/Mf|Online
Best Ending ? Rozdział 1 4Sh/Mf|Online Nowość
Jappa No Amane Rozdział 6 4Sh/Mf|Online
                                                                  Ten Count Rozdział 4 4Sh/Mf|Online
                                                                  Elektel Delusion Rozdział 3 4Sh/Mf|Online
                                                                  Elektel Delusion Rodział 4 4Sh/Mf|Online
                                                           Junjou De Wagamama Na Kare Rozdział 1 4Sh/Mf|Online
                                                           Junjou De Wagamama Na Kare Rozdział 2 4Sh/Mf|Online
                                                           Junjou De Wagamama Na Kare Rozdział 3 4Sh/Mf|Online
                                                           Junjou De Wagamama Na Kare Rozdział 4 4Sh/Mf|Online
                                                                                       Nowość

9 komentarzy:

  1. ARIGATO!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę , bardzo wam dziękuje za rozdziały. Tłumaczycie świetne mangi , a i fakt , że korektor lub tłumacz nie pozostawia po sobie żadnych błędów ortograficznym mnie cieszy. Zastanawia mnie jednak kwestia dlaczego np. w DevilxDevil albo Sekai Wa Kimi De Mawwateru brakuje rozdziałów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W devilu, 1 rozdział można przeczytać tylko an cm, gdyż nie my go robiliśmy. A sekai zaraz sprawdzę.

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem waszej ciężkiej pracy^^ Z całego serca dziękuje^^
    Pozdrawiam Anego

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za kolejne rozdział ~ No i czekam na dalszą część aktualki : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tu widzę scalenie, dnia walentynkowego 14go z liczbą 7 uznawaną za oznakę szczęścia :) -->21! ,..wszystko gra! :3
    Dzięki za masę tego dobrego, love and happy!xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za tak obfitą aktualkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na walentynki czy po walentynkach co za różnica, radość z kolejnych rozdziałów taka sama ^^ dziękuje ^3^

    OdpowiedzUsuń