piątek, 29 lipca 2016

Ten Count

Pragnę zakomunikować, iż dnia dzisiejszego Kotori zlicencjonowało Ten Count'a :)
Nie wiem, czy się cieszyć, że robiony przez nas tytuł został wybrany, czy raczej się smucić, bo jakby nie patrzeć trochę nad nim spędziliśmy, a wiem, że niektórzy robili go od 1-go rozdziału c: Ja mam do niego sentyment, bo był to mój pierwszy tytuł, za który się zabrałam w tej grupie ^^
Niemniej! Zachęcam do wspierania wydawnictwa i zakupu tomów, gdyż u nas tytuł ten zostaje zawieszony i rozdziały usunięte ze stronki. :)

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moglibyście powiedzieć w wielkim skrócie jak sie skończy jego wybiegniecie na ulice? Pogodza sie, czy śmiertelnie pokłócą?? Zostaną wyjawione "wspomnienia" z dzieciństwa??
    Moje serduszko płacze i nie wytrzyma do wydania 4. tomu przez Kotorii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż z tego co czytałam po angielsku, to wspomnienia będą. Nie pamiętam jak się skończy to wybiegnięcie, ale wiem, że tak jakby Tadaomi zacznie zdawać sobie sprawę odnośnie swoich uczuć do Kurose no i się z nim prześpi i UWAGA on go dotknie i to bez rękawiczek :D ale spokojnie...to w twarz :3

      Usuń
    2. Cóż z tego co czytałam po angielsku, to wspomnienia będą. Nie pamiętam jak się skończy to wybiegnięcie, ale wiem, że tak jakby Tadaomi zacznie zdawać sobie sprawę odnośnie swoich uczuć do Kurose no i się z nim prześpi i UWAGA on go dotknie i to bez rękawiczek :D ale spokojnie...to w twarz :3

      Usuń
    3. Ohh Arigatou, arigatou <3
      Chciałabyn zobaczyć jak on go dotknie, chyba aż kupię teb tomik :D <3

      Usuń
    4. Ohh Arigatou, arigatou <3
      Chciałabyn zobaczyć jak on go dotknie, chyba aż kupię teb tomik :D <3

      Usuń
    5. Zawsze możesz zobaczyć w angielskiej wersji :p

      Usuń